Groupe Dauphiné Libéré kondigt een akkoord aan met het bedrijf Proxistore

Proxistore zet zijn expansie verder met de komst van Dauphiné Libéré als uitgever en reseller.

post-image-3

Enkele weken na Groupes Ouest-France, Voix du Nord en Le Progrès kondigt Groupe Dauphiné Libéré, specialist in plaatselijk nieuws en communicatie in de regio Rhône-Alpes, aan dat het een strategisch commercieel akkoord afgesloten heeft met het bedrijf Proxistore, specialist op de markt van de geo-gelokaliseerde "display" reclame.

De twee spelers willen de adverteerders in de regio een innoverend geo-gelokaliseerd display-aanbod voorstellen. Het is duidelijk de ambitie om een efficiënt antwoord te bieden op de behoeften van de plaatselijke handelaars op vlak van web-to-store communicatie. Proxistore werkt in verschillende Europese landen samen met grote retail-netwerken, in het bijzonder op vlak van distributie en automobiel.

Door dit akkoord zijn er nu op het Franse grondgebied bijna 500 verkopers getraind in de geo-gelokaliseerde online reclame die Proxistore aanbiedt.

De waaier van Proxistore wordt door het akkoord eveneen verrijkt met de websites ledauphine.com en vaucluse-matin.com. Deze waaier, die meer dan 40 sites met een groot bezoekersaantal groepeert zoals Le Monde, Libération, 20 Minutes, L`Equipe, de sites van de Groupes Marie-Claire of Express, ...zal voortaan een dekking aanbieden van 80% van de bevolking van de regio Rhône-Alpes.

"Met deze nieuwe samenwerking zetten wij ons regionaal expansieplan in heel Frankrijk verder", onderlijnt Bruno Van Boucq, CEO van Proxistore. "Wij zijn bijzonder verheugd samen te werken met de teams van Dauphiné Libéré die onze visie over plaatselijke digitale communicatie delen en net als wij de plaatselijke adverteerders nieuwe en efficiënte digitale oplossingen willen aanbieden".

Back to top button
Close
Close