Be Connect verhoogt de digitale performantie van Barnes

Met een uiterst gerichte reclamecampagne op Facebook is dit sociale netwerk de voornaamste hefboom geworden voor verkeer naar de site van Barnes, en is het nu goed voor een 60% van het globaal bezoek per maand.

post-image-3

"Facebook is een ideaal platform voor de luxemerken", beklemtoont Olivier de Decker, medeoprichter van Be Connect. "Deze adverteerders kunnen er gebruik maken van visuals met een zeer hoge impact, de droom van de gebruikers aanwakkeren maar ook profiteren van de mogelijkheden om uiterst gericht te werk te gaan en zo dicht mogelijk bij de prospects te komen. De reclametools van Facebook hebben ons in dit geval toegelaten om zeer specifieke doelgroepen te bereiken en hen naar de site van Barnes te lokken, om daarna een tweede keer met hen te communiceren wanneer zij de site verlaten hebben, dankzij de re-targeting functionaliteit."

Wat Google AdWords betreft heeft Be Connect gebruik gemaakt van verschillende vernieuwende functies van dit reclameplatform zoals de "Website Call Conversion". Daarbij krijgt elke gebruiker die de site van Barnes bezoekt een uniek telefoonnummer. "Op deze wijze kan Barnes nauwkeurig de kost bepalen van het genereren van een commerciële lead", zo legt Olivier de Decker uit. "Met deze aanpak kunnen ook de meest performante AdWords advertenties geïdentificeerd worden door meer geavanceerde indicatoren te meten dan de cost per click. Wij behoren tot de eerste Belgische agentschappen die dit soort functionaliteiten aan de adverteerders aanbieden."

Het in 1994 opgericht Barnes is een luxe  immobiliënkantoor dat een prestigieuze selectie vastgoed aanbiedt, gelegen op de mooiste plekken van deze planeet. Als internationale speler is de groep Barnes gevestigd in Lissabon, Brussel, Parijs, New York, Los Angeles en Miami.

Back to top button
Close
Close