Het 360° agentschap NOOSPHERE verstevigt zijn partnerschap met Delhaize

Het Luxemburgse 360° communicatieagentschap NOOSPHERE mocht zien hoe  de realisatie en productie van honderden gepersonaliseerde publicaties voor Delhaize in België en Luxemburg nu bevestigd worden. NOOSPHERE behoort voortaan tot de kring van favoriete agentschappen van Delhaize.

post-image-3

Toen het uitgenodigd werd om aan een pitch deel te nemen, heeft  het team van NOOSPHERE de marketingverantwoordelijken van de supermarktketen  kunnen overtuigen. Al verschillende jaren verzorgt en personaliseert het communicatieagentschap NOOSPHERE de communicatie van de groep Delhaize voor het Groothertogdom Luxemburg. En onlangs werd het partnerschap tussen deze twee spelers versterkt. Want het is aan NOOSPHERE dat het Belgische merk van supermarkten de realisatie toevertrouwd heeft van zijn laatste nieuwe publicatie, namelijk een maandelijkse samenvatting van  gepersonaliseerde aanbiedingen

"Delhaize wil regelmatig een reeks aanbiedingen en kortingbonnen zenden naar de klanten met een plus-kaart, die stroken met hun verwachtingen en consumptiegewoonten", legt David Gavroy uit, CEO van het agentschap NOOSPHERE. "Toen Delhaize op zoek ging naar een partner die haar kon begeleiden bij het bedenken, het grafisch uitwerken en het realiseren van deze publicatie, heeft Delhaize België ons uitgenodigd om deel te nemen aan de pitch die 10 agentschappen bijeenbracht".

NOOSPHERE kent Delhaize goed. Al vele jaren ontwikkelt het agentschap communicatie-acties in het Groothertogdom Luxemburg en werkt die ook uit. Het personaliseert ook de publicaties en boodschappen van het merk, zodat die beantwoorden aan wat de Luxemburgse consument verwacht.

"Het niveau van wat Delhaize vereist kennen wij goed. Wij stellen regelmatig onze ideeën en ons vermogen tot vernieuwing ten dienste van hun communicatie op de Luxemburgse markt, door acties en acties en communicatiecampagnes te ontwikkelen voor hun klanten, het grote publiek of de pers", vervolgt David Gavroy. "Ons uitnodigen om bij te dragen tot de ontwikkeling van haar communicatie in België betekent voor ons een erkenning van het reeds geleverde werk, maar ook een uitdaging - die wij nu met plezier aangaan".

"Wij hebben in NOOSPHERE een partner gevonden die erin slaagt om ons boekje met gepersonaliseerde kortingsbonnen te verbeteren en de verplichtingen qua timing en efficiency erin te verwerken. Het agentschap kon ons echt bekoren. Het helpt ons om dag na dag onze tool nog aantrekkelijker en gemakkelijker te maken. Wij zijn verheugd dat het agentschap NOOSPHERE nu behoort tot de kring agentschappen waarin wij vertrouwen hebben", voegt Joachim Rubin eraan toe, VP Marketing bij Delhaize.

Met de ontwikkeling van dit partnerschap bevestigen de twee spelers dat zij hun positionering op het Belgisch en Luxemburgs grondgebied nog verder willen verstevigen.

Back to top button
Close
Close