Digital agency Mia boekt succes met inbound marketing strategie

Digital agency Mia specialiseert zich in inbound marketing met behulp van een op maat gemaakt digitaal groeiplan. Met Hubspot als partner, een gegronde analyse en gezamenlijke workshops garandeert het een totaalpakket dat online haar vruchten afwerpt.

post-image-3

Wat kan een bedrijf of organisatie doen als mogelijke klanten hun website moeilijk terugvinden? Inbound marketing biedt een oplossing wanneer klassieke marketingcampagnes te weinig leads opleveren. In tegenstelling tot de klassieke marketingaanpak, vertrekt de inbound methodologie van de noden van de consument. Zo krijgen consumenten de informatie die ze nodig hebben, op het moment dat ze die nodig hebben. Door verschillende doelgroepen kwalitatieve, relevante content aan te bieden tijdens verschillende momenten van het beslissingsproces, kan je in contact komen met mogelijke klanten op het moment dat zij het zelf willen.

Digitaal groeiplan

Mia kiest hierbij voor een no-nonsens en sterk conversiegerichte aanpak door middel van een strategisch plan om die klanten te bereiken: het Digitaal Groeiplan. Aan de hand van gezamenlijke workshops stippelt Mia een inbound marketing strategie uit die aansluit bij de doelstellingen, doelgroep en marktsituatie van de organisatie, waarmee die organisatie vervolgens aan de slag kan voor een implementatie van inbound marketing.

Steven Van Duyse, Digital Strategist, verklaart het succes van deze aanpak: “De concurrentie om klanten aan te trekken via internet wordt steeds heviger en dat heeft zijn invloed op de manier waarop organisaties klanten werven via hun website of andere digitale kanalen. Inbound marketing zorgt ervoor dat uw organisatie aanwezig is op het moment dat klanten of prospecten uw producten of diensten nodig hebben. Door het gebruik van kwalitatieve en relevante content kan inbound marketing uw bestaande online lead generation strategie een broodnodige tweede adem geven”.

Back to top button
Close
Close