idweaver en Tapptic slaan de handen ineen om Over and Over te creëren

Deze nieuwe structuur, die zich vooral focust op digitale strategie en de transformatie van bedrijven, wil een think tank zijn die de markt niet alleen een globale visie van het digitale wereldje biedt maar ook haar alom gekende expertise, zowel op vlak van digitale strategie en de toepassing ervan als op vlak van het aanmaken van content.

post-image-3

Over and Over is de vrucht van de joint-venture tussen Tapptic, de Belgische koploper in het ontwikkelen van slimme toepassingen, en idweaver, het full service digital agency met focus op de optimalisering van acquisitieprocessen en user experience. Dankzij hun performantie konden beide bedrijven de laatste vijf jaar groeicijfers neerzetten die tot de hoogste van de digitale markt behoren.

De bedoeling van dit partnerschap is de toekomstige Belgische en internationale klanten van het nieuwe merk, alsook de klanten van idweaver en Tapptic, te verzekeren van een globale digitale visie, waarin de werelden van de digitale strategie en het mobiele geïntegreerd zijn.

De uitbouw van Over and Over zal verzekerd worden door de managers van de oprichtende entiteiten, Christophe Chatillon en Nicolas Degrave, een tandem dat nog uitgebreid zal worden met andere experten waaronder Martial Chouvel op vlak van content. De filialen van Tapptic in Parijs, Genève, Berlijn en Madrid zullen dienen als uitvalsbasis voor de Europese expansie.

De lancering van Over and Over heeft plaats op 12 november.

Back to top button
Close
Close