RAAK brengt een nieuwe Content Planner uit

RAAK heeft een nieuwe versie uitgebracht van zijn content planner. Het e-mail marketing agentschap wil zo een antwoord bieden op de uitdagingen waarmee marketing professionals voortdurend geconfronteerd worden: inspiratie vinden voor thematische content en op structurele manier relevante campagnes plannen.

post-image-3

 

De Belgische Content Planner is voor het eerst in 2013 verschenen. Hij vereenvoudigt het leven van ondernemingen die gebruik maken van e-mail marketing om op relevante manier met hun doelpubliek te communiceren. Deze tool - die verkrijgbaar is in gedrukte en online versie- biedt e-marketing professionals in één blik een overzicht van de interessante feestdagen, relevante culturele of sportieve evenementen en andere belangrijke elementen die zij kunnen verwerken in hun content planning voor 2016.

"Vermits de tool een visueel overzicht geeft van interessante data en evenementen in 2016, is het gemakkelijk om die op te nemen in de jaarlijkse content planning. Met dit systeem hebben wij de laatste jaren heel wat e-marketing professionals kunnen vooruithelpen", aldus Tim Karpisek, business development manager bij RAAK

Content marketing nog altijd de wind in de zeilen
Met deze belangrijke update wil RAAK de bedrijven blijven inspireren en hen een startpunt bieden voor efficiënte email marketing acties in 2016. Het agentschap antwoordt zo op de groeiende vraag van zijn klanten om, buiten de oplossingen voor content planning, gebruik te kunnen maken van hun bredere expertise op vlak van design en copywriting, van campaign management, testing, grondige analyses, reporting en consultancy.

Back to top button
Close
Close