Meer ergonomie in betalen

Een van de belangrijkste uitdagingen voor elke handelaar die de mogelijkheid van online aankopen aanbiedt is om zijn klanten de best mogelijke betaalervaring te bieden. Daarom is het belangrijk om het aantal te doorlopen stappen te verminderen en voor een gebruiksvriendelijk betaalproces te zorgen.

post-image-3

De Sips betaaloplossing van Worldline, die reeds meer dan 18 jaar binnen de groep bestaat, is in de loop der jaren sterk geëvolueerd om u daarbij te helpen. Vandaag zet Worldline een nieuwe belangrijke stap met Sips Direct Mode voor snellere en eenvoudigere mobiele betalingen.

Met Sips Direct Mode wordt de klant vanuit uw applicatie rechtstreeks met de Bancontact/MisterCash-betaalapp verbonden, zonder langs de Sips betaalpagina te gaan en zonder uw webshop te verlaten. Hij moet gewoon het bedrag bevestigen en zijn code invoeren. Deze oplossing biedt tal van voordelen: snellere transacties, minder klanten die voortijdig afhaken (omdat ze meer geneigd zullen zijn om het betaalproces tot het einde te doorlopen) en dus hogere verkoopconversie. Voor de e-commerce sector betekent deze gebruiksvriendelijke oplossing een mooie vooruitgang!

aper’eau

aper’eau, een bedrijf dat trendy aperitieven organiseert in verschillende Belgische steden, wilde de Sips Direct Mode testen om heel eenvoudige betalingen via de Bancontact-app mogelijk te maken.

Sinds vier jaar kan je je drankjes bestellen via de app’ereau-app. Je hoeft dus geen jetons meer te kopen en aan de bar aan te schuiven! Met de nieuwe oplossing van Worldline wil aper’eau het betaalproces van de consumenten nog meer vergemakkelijken. Infinity Mobile, een pionier in de sector van de mobiele betalingen in België, heeft Sips Direct Mode van Worldline in de applicatie van aper’eau geïntegreerd. U kunt de video hier bekijken.

Meer info: onlinebetaalpagina.be

Back to top button
Close
Close