Nog een internationaal succes voor Mountainview

Het Belgisch agentschap heeft het jaar 2015 afgesloten met de digitale lancering van de nieuwe versie van de professionele wielerploeg KATUSHA. Een van de beste ploegen ter wereld uit het profcircuit heeft beroep gedaan op de expertise van het agentschap om zijn nieuwe internationale ambities in goede banen te leiden.

post-image-3

Op 12 december had in Calpe de officiële lancering plaats van het team dat zijn nieuwe identiteit voorstelde, in lijn met de huidige trends.

Het agentschap heeft de teasing fase georkestreerd, maar ook de live uitzending van deze belangrijke stap voor het team.  Een lancering die als de meest geslaagde van de laatste jaren beschouwd wordt in deze sector, met meer dan 10 miljoen mensen bereikt alleen al op het Twitter-netwerk.

Een strategie gebaseerd op de sociale netwerken, data mining en een nieuw digitaal platform
De lancering was de vrucht van een nauwe samenwerking tussen Mountainview, Explose en Minale, die resp. de strategie, de website en de identiteit gecoördineerd hebben. Het Belgische agentschap blijft het team het hele jaar verder begeleiden. In de volgende maanden staan op het programma: de ronde van Qatar, de ronde van Vlaanderen, Milaan San Remo, Parijs Roubaix, de Giro en uiteraard ook de Ronde van Frankrijk.

Voor Mountainview zelf staan er in 2016 ook nog andere ambitieuze projecten op het programma, met onder andere L`Oréal, KPMG,  Jaguar, Warner Music, Carrefour, ...

Back to top button
Close
Close