Wunderman Brussels haalt het social budget van Mustela binnen

Na een raadpleging van de markt heeft het merk voor huidverzorging Mustela beslist om zijn "social media" budget toe te vertrouwen aan Wunderman Brussels.

post-image-3

Al meer dan 60 jaar is Mustela de specialist voor producten die de huid respecteren van baby`s, zwangere vrouwen en nieuwe mama`s.

Mustela was op zoek naar een partner die de banden nog nauwer kon aanhalen tussen het merk en de jonge of toekomstige ouders, en tegelijkertijd ook het nodige potentieel had om de groei van het merk in zijn geheel te stimuleren.

Mo Zouina, Strategy Director bij Wunderman Brussels, is blij met de komst van Mustela: "Het is een uiterst stimulerende uitdaging om een social media strategie te mogen uitwerken voor deze doelgroep van jonge, digital native ouders. De inspanningen die het merk gedaan heeft om op elk vlak een toegevoegde waarde te brengen, zijn echt indrukwekkend. Net als onze klant zijn wij ervan overtuigd dat de sleutel tot het behoud en de versteviging van de marktpositie van Mustela in de ontwikkeling ligt van authentieke en waardevolle relaties met de nieuwe ouders. Wij staan te trappelen om met Mustela aan het werk te gaan en de uitgewerkte concepten te concretiseren".

Back to top button
Close
Close