De winnende swing van MostWanted voor MercedesTrophy

Het digitale agentschap MostWanted onthult een nieuwe site voor editie 2016 van de MercedesTrophy, waarbij het accent duidelijk gelegd wordt op  gebruikservaring, compatibiliteit met meerdere platformen en ergonomie.

post-image-3

De MercedesTrophy is in de zeer selecte Belgische golfkringen een evenement met naam. Elk jaar brengt het meer dan 3.000 zorgvuldig geselecteerde deelnemers bijeen. Een exclusieve ervaring, en dus bijzonder strategisch om het high-end imago van Mercedes-Benz te versterken bij de kern van zijn doelgroep. Als eerste contactpunt met het evenement speelt de website hier dan ook de rol van ambassadeur, een sleutelrol bij de uitbouw van deze actie.

Versie 2016 is bij lange niet de gewone organische update - hier wordt een versnelling hoger geschakeld: het evenement wordt vanuit een veel modernere hoek belicht. De website is ook echt veel functioneler voor de gebruikers on-the-go, vermits alle content van de site nu 100% compatibel is met de mobiele platformen.

 

Een versie met een grondig herziene ergonomie, dankzij een  soepele navigatie, uitgedacht in functie van drie specifieke Consumer Journeys. Afgestemd op de drie grote fases van de levensduur van het evenement (voor, tijdens en na elke sleuteldatum) vergemakkelijken zij de toegang tot een duidelijker en vooral meer relevante informatie voor elk bezoekersprofiel.

Dit alles leidt tot een resultaat dat heel nauw beantwoordt aan het hoge niveau dat past bij de status van een merk als Mercedes-Benz.

Back to top button
Close
Close