Connect with us
summer scool

Tapptic breidt uit naar Duitsland

woman-sunglasses

Market news

Tapptic breidt uit naar Duitsland

Tapptic breidt uit naar Duitsland

Na Zwitserland einde 2015 en Polen in januari, vestigt Tapptic zich nu ook in Duitsland en zet het zijn Europese expansie verder. Een nieuwe fase in een verhaal dat 6 jaar geleden begon.

Sinds maandag jongstleden heeft Tapptic zich officieel in Berlijn, Duitsland gevestigd. Een investering die synoniem is met het creëren van jobs en een strategische ontwikkeling voor de groep. Tapptic Germany telt momenteel 4 medewerkers. Een personeelsbestand dat tegen december 2016 zal verdrievoudigen. Deze nieuwe vestiging staat onder leiding van Daniel Westerlund (35), al jarenlang een ondernemer in de digitale wereld.

"Wij gaan in Duitsland van start met verschillende klanten die ons al een hele tijd hun vertrouwen schenken voor het mobiele toestel en het web. Wij zitten volop in een ontwikkelingsfase en zoeken consultants en projectleiders. Het is de bedoeling om erg snel een belangrijke speler te worden op vlak van applicaties voor het mobiele toestel, voor tv, voor AR/VR en voor instant messaging, zoals nu het geval al is in de andere landen waar wij gevestigd zijn", zo verklaart Daniel Westerlund, CEO van Tapptic Germany.

De Duitse structuur zal meteen kunnen genieten van de elementen die aan de basis liggen van het succes van Tapptic in Europa: strategische ervaring, competenties in UI/UX en technologische knowhow.

Een nieuwe fase voor Tapptic, waarover Christophe Chatillon, CEO van de groep, uiteraard verheugd is: "Duitsland is een belangrijke stap voor de ontwikkeling van Tapptic. Het is het grootste land van Europa en het heeft een dynamische economie. Tapptic in Duitsland lanceren is een uitdaging, maar er zijn heel mooie opportuniteiten voor het implementeren van digitale strategieën gebaseerd op innovatieve toepassingen. Onze ervaring in andere landen en ons vermogen om echte partnerschappen af te sluiten met onze klanten, zijn pluspunten waarvan wij goed gebruik zullen maken. Parallel met de mobiele apps zullen de gebruikers toegang hebben tot informatie, ermee kunnen interageren, via nieuwe toestellen of diensten: AR/VR, bots, IoT, wearables, connected huizen en auto`s. Het zijn al deze mogelijkheden tot disruptie die wij vandaag in Duitsland aanbieden".

 

Snelle tips

Bent u op zoek naar een reclamebureau?
Onze partner Sortlist helpt u de ideale partner te vinden!

Vind mijn reclamebureau
Click to comment
 Startups Digital First

Subscribe to our weekly

Newsletter

Vacatures

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter

To Top