Mountainview agency rekruteert Mathilde Gérard voor Warner Music

Het agentschap, dat al verscheidene jaren belast is met de digitale strategie voor Warner Music, is overgegaan tot de rekrutering van een digitale verantwoordelijke bij het bedrijf.

post-image-3

Na het profiel opgesteld te hebben en bijna een honderdtal kwalitatieve cv`s ontvangen te hebben, werden slechts enkele profielen geïnterviewd. Na afloop van deze gesprekken is het Mathilde Gérard, afkomstig van het agentschap Mindshare en voorheen werkzaam bij Havas Digital, die in dienst genomen werd. Zij zal voortaan de functie hebben van Digital Marketeer.

Haar taak bestaat erin digitale projecten onder handen te nemen en de verschillende artiesten digitaal te begeleiden. Het zal dus haar opdracht zijn om de digitale acties dynamiek te geven, maar ook en vooral om de noden te vervullen van artiesten en fans op digitaal vlak.

Het agentschap Mountainview wil zich niet profileren als een rekruteringsagentschap, maar is geëvolueerd naar het begeleiden van bedrijven bij hun grondige digitale transformatie. Dat vertaalt zich in het oprichten van digitale afdelingen, het rekruteren van digitale profielen, het interim-management alsook het lanceren van nieuwe business units die draaien rond het digitale kanaal.

Back to top button
Close
Close