Social.Lab haalt het Carrefour-budget binnen

Na een competitie waarbij verschillende grote agentschappen tegen elkaar uitkwamen, was het Social.lab dat het haalde en dus de hele Social Media communicatie zal verzorgen van 3 merken van de groep (Carrefour hypermarkten, market en express) in België.

post-image-3

De Social.Lab teams hebben opnieuw nauw samengewerkt met de teams van Ogilvy, zoals bij de meeste pitches. Jo De Lange, Digital & e-Commerce Director Carrefour Belgium beklemtoont dat "Het marketing & communicatieteam erg onder de indruk was van de aanpak van de teams van Social.lab en Ogilvy. Hun aanbeveling op vlak van strategie, creativiteit en media was echt onderbouwd".

Christophe Crasselts, Managing Partner Social.Lab Brussels voegt eraan toe dat "Carrefour een sterk merk is in België dat deel uitmaakt van het dagelijks leven van miljoenen Belgen. Het onderscheidt zich van zijn concurrenten door de brede keuze die het zijn klanten aanbiedt. Deze keuze slaat zowel op de omvang van de winkels als op het assortiment producten. Onze aanpak biedt een verschillende content- en verspreidingsstrategie per merk".

Jo De Lange besluit met ons te zeggen: "De digitalisatie is al enkele jaren gaande bij Carrefour, en wij trachten aanwezig te zijn bij elke fase van de `customer journey`, waarvan wij weten dat die steeds complexer wordt. Dat is de reden waarom het voor ons belangrijk was om in de voorgestelde aanpak een duidelijke focus terug te vinden op de sleutelmomenten die de gebruiker kunnen helpen om op een creatieve, performante manier geïnspireerd te worden. Dit alles met een duidelijke doelstelling, namelijk de favoriete winkel van de Belgen te worden".

Back to top button
Close
Close