GroupM België ziet het groot en versterkt zijn digitaal team

Er waait een nieuwe wind door de digitale afdeling van GroupM België. Met de komst van nieuwe leden in het team wil GroupM alle expertise bijeenbrengen die nodig is om de digitale wereld te veroveren.

post-image-3

GroupM (WPP), wereldwijde koploper in het beheer van media-investeringen, is in België aanwezig via de agentschappen Mindshare, Maxus en MEC. De digitale afdeling kende verleden jaar heel wat veranderingen, maar maakt nu plaats voor een nieuwe structuur, waarvan de verantwoordelijkheid toevertrouwd werd aan Michel Ferro.

De experten werken nauw samen met de agentschappen Mindshare, MEC en Maxus. Dat zorgt voor een organisatie die wel complex is maar lijkt te werken . Zo is er de afdeling Search, die gespecialiseerd is in SEA, SEO en in content marketing. Het Xaxis-team van zijn kant is expert in de programmatic buying van publiek en Light Reaction brengt dan weer de performance specialisten samen. De Adops beheren tot slot de ad operaties, tracking en analytics.

"Om mee te kunnen met de digitale wereld die in constante evolutie is, volgen wij de online trends dagelijks en van heel dichtbij op", zo verzekert ons Michel Ferro, directeur van de digitale afdeling bij GroupM België. "De kracht van GroupM is ook de ondersteuning van het wereldwijde netwerk. Wij werken nauw samen en delen onze kennis met alle landen waar GroupM aanwezig is."

De laatste maanden heeft de digitale afdeling twee nieuwe experts verwelkomd: Chloé Pierard, experte in search marketing en data-analyse, en Arnaud Destrée, die de leiding heeft over Turbine, het platform voor datamanagement van Xaxis.

Back to top button
Close
Close