Medialaan en Sage kiezen voor email marketing agency RAAK

Medialaan en softwareontwikkelaar Sage gaan in zee met RAAK. Daarmee diversifieert het Mechelse email marketing agency zijn klantenportfolio.

post-image-3

Medialaan kiest RAAK als partner voor de strategie en uitvoering van automation flows voor haar gebruikers. Tina Put, Brand & Communications Manager VTM subbrands bij Medialaan: “Samen met RAAK hebben we een solide remarketingplan uitgewerkt in 4 stappen: nieuwe gebruikers identificeren, hen overtuigen om zich te registreren, een eerste gebruik stimuleren en ten slotte de frequentie van online tv-kijken verhogen. Met deze gefaseerde aanpak willen we de volledige customer journey voor onze VTM app zo persoonlijk mogelijk maken, op basis van de voorkeur van elke gebruiker.

Ook Sage, wereldleider op gebied van boekhoud- en beheersoftware voor KMO’s, kiest voor een nieuwe samenwerking. Zij vertrouwen voortaan de ontwikkeling van lead generation campagnes in de marketing automation toolEloqua toe aan RAAK.

Expertise uitgebreid 
Om tegemoet te komen aan de groeiende vraag naar e-mailmarketingcampagnes versterkt RAAK zijn campaign management teammet Ines Cockx. Ines deed eerder al ervaring op bij Microsoft en Sanoma . En RAAK is voortaan ook Certified Marketo Expert. Hiermee verstevigt het zijn positie als referentie in e-mail marketing en marketing automation. 
 

Back to top button
Close
Close