Connect with us

Ogilvy&Social.Lab ‘taste the feeling’ voor Coca-Cola!

woman-sunglasses

Campaigns

Ogilvy&Social.Lab ‘taste the feeling’ voor Coca-Cola!

Ogilvy&Social.Lab ‘taste the feeling’ voor Coca-Cola!

Na een social media pitch tussen 3 bureaus, haalt Ogilvy&Social.Lab de Belgische budgetten binnen voor de merken Coca-Cola en Fanta. Het contract omvat naast een strategische aanbeveling over een multi-platform aanpak en de content creatie voor social media, ook voor amplification.

De samenwerking tussen Coca-Cola en Ogilvy&Social.Lab heeft meteen een vliegende start genomen met een ambitieuze Kerstcampagne. Die gaat van start met een samenwerking met Uber: je kan via de Uber-app de legendarische Coke kersttruck een persoonlijke boodschap laten leveren aan wie je maar wil. Ook in het bredere vervolg van deze campagne zal de Kersttruck alomtegenwoordig zijn op social media. Hiervoor maakt het bureau gebruik van haar zelfontwikkelde methodologie van sequential story-telling waarbij content gelanceerd op één social network (bv. Facebook), versterkt wordt op andere netwerken, zoals Instagram en Snapchat, voor een maximale reach. Verder tijdens de eindejaarsfeesten volgen de volgende hoofdstukken van dit verhaal. 

Snelle tips

Bent u op zoek naar een reclamebureau?
Onze partner Sortlist helpt u de ideale partner te vinden!

Vind mijn reclamebureau
Click to comment

Subscribe to our weekly

Newsletter

Vacatures

Senior marketeer

Touring Verzekeringen / Touring Assurances

Senior marketeer

Business Analyst Customer Experience

Touring Assurances/ Touring Verzekeringen

Business Analyst Customer Experience

Digital marketing expert

Uitgeverij VAN IN

Digital marketing expert

Inside Magazine
Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter

To Top