Een nieuwe ploeg aan het hoofd van DigitasLBi !

Bij DigitasLBi Belgium, de digitale specialist van Publicis Groupe, neemt Jean-Philippe Desager het roer van Managing Director over van José Fernandez. Hij rapporteert aan Karel Vinck, Chief Digital Brands & Integration van Publicis One. Het (deels) nieuwe management team bestaat verder uit Pierre Guillaume Sluys (Operations Director), Renaud de Lombaert (Strategy Director), Brieuc Barthelemy (IT & Innovation Director), Jeroen Van Laethem (Creative Director) en Naïm Baddich (Creative Director).

post-image-3

Onder de leiding van José Fernandez, versterkte Digitas LBi zijn content & social media poot (met de lancering van “BrandLive” in 2015) en bouwde het een CRM afdeling uit met behoud van zijn traditionele focus op de ontwikkeling van webplatformen en digitale applicaties. Het agentschap won ook klanten als Nissan, Thalys en Ingenico terwijl de samenwerking met Proximus, Nationale Loterij en NMBS herbevestigd werden. Jean-Philippe Desager was tot op heden Account Director voor klanten als Thalys en Ingenico. 

José Fernandez : “Ik heb er alle vertrouwen in dat het nieuwe team het bureau de verdere push kan geven dat het nodig heeft om te excelleren binnen de pas opgestarte Publicis One structuur. Ik ben zeer fier op wat mijn team en ikzelf de afgelopen vier jaar realiseerden. We kregen de kans om het agentschap radicaal te hervormen en verder te investeren in talenten die hun kwaliteiten ten dienste van mooie klanten mochten stellen. Onder het leiderschap van Jean-Philippe kan deze transformatie nu nog een stap verder gaan.”

Jean-Philippe Desager : “José en ikzelf hebben deze overdracht in alle rust kunnen voorbereiden, en nu we in het nieuwe Publicis One gebouw zitten, is de tijd rijp om de stap te zetten. Ik bedank José voor de drie inspirerende jaren die ik aan zijn zijde mocht hebben. De ambitie van mijn team is om het agentschap verder uit te bouwen tot een multi-expertise platform dat nog meer toegevoegde waarde aan zijn klanten kan bieden. Met een focus op innovatie en creatieve service concepten. We willen klanten meer dan ooit laten genieten van de diverse opportuniteiten die digitale communicatie kan bieden.»

Back to top button
Close
Close