Connect with us

Quantum positioneert zich als eerste Native netwerk in BelgiŽ

woman-sunglasses

Market news

Quantum positioneert zich als eerste Native netwerk in BelgiŽ

Quantum positioneert zich als eerste Native netwerk in BelgiŽ

Het filiaal van AdUX (het vroegere HiMedia) dat werd gelanceerd eind 2015 wordt het eerste netwerk dat gewijd is aan Native Advertising in BelgiŽ en het formaat wordt voortaan beschouwd als standaard op de Belgische markt.

Sinds begin maart hebben MSN, 2dehands.be (2ememain.be) en Heures.be (openingsurengids.be) zich aangesloten bij Quantum, die al vele uitgevers omvat zoals Kapaza, AuFeminin, Webedia (AlloCiné, 750g en JeuxVideo.com), Benchmark Group (Journal des Femmes, Journal du Net en l’Internaute), enzoverder.

Het netwerk heeft een reach van meer dan 18 miljoen Unique Browsers in België doorheen een portefeuille van meer dan 170 websites. Daarbovenop biedt de oplossing lazy loading een viewability van de advertenties van bijna 100%. « De nieuwe positionering van de groep eind 2016, werpt al zijn vruchten af. Meer en meer uitgevers zijn overtuigd van onze niet opdringerige formaten. Wat betreft de adverteerders, spreken de resultaten voor zich, we komen aan CTR die tot 10 keer hoger zijn dan de standaard IAB formaten » zegt Vincent Delmotte, Managing Director AdUX/Quantum Belgium.

Snelle tips

Bent u op zoek naar een reclamebureau?
Onze partner Sortlist helpt u de ideale partner te vinden!

Vind mijn reclamebureau
Click to comment

Subscribe to our weekly

Newsletter

Vacatures

Senior marketeer

Touring Verzekeringen / Touring Assurances

Senior marketeer

Business Analyst Customer Experience

Touring Assurances/ Touring Verzekeringen

Business Analyst Customer Experience

Digital marketing expert

Uitgeverij VAN IN

Digital marketing expert

Inside Magazine
Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter

To Top