Blue2Purple breidt uit en wordt professioneler

Blue2purple helpt niet allen zijn klanten om hun online zichtbaarheid te verhogen, het heeft ook zijn personeelsbestand in de laatste maanden beduidend uitgebreid.

post-image-3

In de laatste zes maanden ging blue2purple van 21 naar 29 medewerkers, een snelle groei die verklaard wordt door de klantenportefeuille die in omvang toeneemt (Art&Craft, Goodyear, Ciné Télé Revue, Auto 5, 20th Century Fox, SharingBox, Maisons Blavier, …). De 8 nieuwe rekruten werden geïntegreerd in de verschillende teams van het agentschap. De teams zijn nog altijd verspreid over twee geografische sites, Brussel en Madagaskar, en worden steeds professioneler door het behalen van een aantal (indrukwekkende) certificeringen.

Over enkele weken zal het agentschap bovendien een nieuwe rekruut voorstellen die wel eens veel stof kan laten opwaaien in het kleine wereldje van de digitale agentschappen. 2017 dient zich aan als een vruchtbaar jaar voor blue2purple,  volgens Google België het belangrijkste onafhankelijke Digitale Media-agentschap van België.

Back to top button
Close
Close