Belgische primeur voor Peterman met eerste shazambare flessen

Jenever, hipper dan ooit met de 3 nieuwe limited edition flessen van Peterman. Samen met Hello Agency (digitale communicatie) en Stratégie (creatief agentschap) bedacht Peterman een gloednieuw concept waarbij, naast de introductie van PETER, de 3 limited edition flessen shazambaar gemaakt werden. As-tu het shazam logo gezien ?

post-image-3

As-tu PETER gezien? In één zin, in 2 talen, wordt de complete filosofie van Peterman samengevat.

Vandaag wil de Belgische stokerij Bruggeman meer dan ooit het merk dynamiseren en verjongen. In het kader van de campagne “ as-tu Peter gezien?” stelt Peterman drie nieuwe flessen in limited edition voor: Bright Berries, Vivid Violet et Conic Cuberdon. Elke fles symboliseert respectievelijk de magie van wilde bessen, de subtiliteit van violet en het typische aroma van de Belgische cuberdon. 


Het design van deze nieuwe 70cl flessen is net zoals PETER: vol kleur, fun en avontuur. En er is meer, het zijn de eerste flessen in België die voorzien zijn van een Shazamcode. De code geeft je toegang tot de wereld van Peterman via het platform van de campagne “as-tu PETER gezien?”.

Back to top button
Close
Close