Chatbot Wanda: de eerste ERP user experience op autopiloot

Uitgever Unit4 stelt een professionele chatbot voor, die bedacht werd om de gebruikers te helpen via hun gebruikelijke messaging app. Een conversatierobot die in staat is om verschillende taken snel uit te voeren en tegelijk de user experience beduidend te verbeteren.

post-image-3

IT-bedrijf Unit4 stelt Wanda voor, zijn eerste professionele assistent die een volledig nieuwe ERP gebruikservaring moet bieden. De oplossing zou uniek moeten zijn, omdat zij de gebruikers toelaat om op dezelfde manier te communiceren met hun professionele systemen als met hun collega`s: via de chat.

Wanda begrijpt de gesprekspartner zelfs wanneer verschillende onderwerpen tegelijkertijd behandeld worden. Voor het eerst kunnen werknemers gebruik maken van de data van hun ERP-systeem zonder zich te moeten registreren.

De digitale assistent van Unit4, die gebaseerd is op het People Platform van Unit4, kan geïntegreerd worden in een interface naar keuze, zoals Skype, Slack of Facebook Messenger. Dat geeft dan op simpele en gebruiksvriendelijke wijze toegang tot de data van het ERP-systeem Unit4 Business World en geeft  de gebruikers suggesties die hen helpen om hun taken snel af te ronden.

Wanda is voor alle klanten toegankelijk via een cloud dienst, en vereist geen opleiding van de gebruikers. Het systeem helpt de werknemers proactief om repetitieve taken te automatiseren, prioriteren en in minder tijd dan voorheen uit te voeren.

"Wij bieden de nuttigste ERP van de markt aan, dankzij een interactieve gebruikservaring gekoppeld aan een zelfsturende hulp", zo verheugt Stephan Sieber zich, de CEO van Unit4.

"Wanda kan verschillende taken sneller behandelen en de gebruikservaring beduidend verbeteren. Wanda stuurt op tijd herinneringen uit en helpt om taken te automatiseren. Zij kan zo de bureaucratische taken voor de academische collega`s verlichten", aldus Ian Sibbald, CFO van Cranfield University.

 

 

Back to top button
Close
Close