Mortierbrigade tekent een nieuwe campagne uit voor Mobile Vikings

Mobile Vikings kon op mortierbrigade rekenen om zijn abonnement-op-maat te promoten. Bij de campagne worden in drie filmpjes personen ten tonele gevoerd in absurde situaties.

post-image-3

Of men nu meer data nodig heeft of wat meer belminuten, bij MobileVikings is het de gebruiker zelf die zijn formule kiest in functie van wat hij nodig heeft. En wanneer het erom gaat om de voordelen van dat product uit te leggen, dan kan Mobile Vikings rekenen op mortierbrigade. Het agentschap heeft een campagne bedacht die personen ten tonele voert die hun levensstijl aanpassen in functie van hun dataforfait.

Zoals een jonge vrouw die een date met de man van haar leven weigert, omdat hij zo mooi is en zij voortdurend foto`s van hem postte en zo haar dataverbruik deed ontploffen. Een dance-fan die overschakelt op trash metal, om geen streaming muziek meer te horen. Een Instagram-verslaafd meisje dat de deugden van het platteland prijst, om de innerlijke vrede te vinden…

De boodschap is duidelijk: "Laat uw abonnement uw leven niet bepalen". Mobile Vikings levert die boodschap op grappige manier, met een toets absurditeit.

De campagne ging deze week in Vlaanderen van start en bestaat uit drie tv-spots, verschillende radiospots en bannering. De campagne wordt binnenkort ook in Wallonië gelanceerd. Een nieuwe stap voor Mobile Vikings, om zo het zuiden van het land te veroveren en zijn jeugdige toon en cool tot bij het Franstalig publiek te brengen.

Back to top button
Close
Close