' Neem deel en kom in de Top 100 van de Belgische digitale agentschappen
Connect with us

Neem deel en kom in de Top 100 van de Belgische digitale agentschappen

woman-sunglasses

Market news

Neem deel en kom in de Top 100 van de Belgische digitale agentschappen

Neem deel en kom in de Top 100 van de Belgische digitale agentschappen

U bent een digitaal agentschap, een dienstverlener in digitale marketing of een bedrijf actief in interactieve communicatie? Neem dan deel aan onze mini-peiling en ontdek wat het jaar 2018 in petto heeft voor u, en voor uw klanten!

Zoals altijd bij het begin van het jaar stellen wij de traditionele Top 100 van de belangrijkste digitale agentschappen in België op. Het klassement is onderbouwd met een belangrijke analyse, en zal in de februari-editie van ons magazine Inside gepubliceerd zal worden.

Ter herinnering, onze Top 100 biedt een unieke ranglijst van de belangrijkste bedrijven uit de sector, volgt de voornaamste evoluties die zich in de loop van het voorbije jaar voordeden, en identificeert de grote trends in marketing / communicaties voor de volgende jaren.

Een grondige studie die ook de nadruk legt op de impact van de digitale transformatie op de business en de komst van innovatieve technologieën zoals Internet of Things (IoT), big data, artificiële intelligentie, 3D, AR/VR en andere.

Alle bedrijven die actief zijn op de Belgische markt krijgen de gelegenheid om opgenomen te worden in het klassement. Aarzel dan ook geen seconde… Maakt u nog nooit deel uit van dit klassement, of hebt u nog nooit deelgenomen aan onze peiling, dan is dat een reden te meer om onmiddellijk op deze link te klikken. Het kost u maar een minuutje!

Wij bieden u tevens de mogelijkheid om deze Top 100 actief te steunen en daarmee de zichtbaarheid van uw bedrijf op de markt te vergroten, door een advertentie te plaatsen (budget: €1.950).

 

https://www.digimedia.be/survey-top100-nl.html

Click to comment

Subscribe to our weekly

Newsletter

Vacatures

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter

To Top