' Samen met Proxistore breidt Bisnode zijn Omni-Channel offering uit
Connect with us
woman-sunglasses

Market news

Samen met Proxistore breidt Bisnode zijn Omni-Channel offering uit

Samen met Proxistore breidt Bisnode zijn Omni-Channel offering uit

Goed nieuws voor adverteerders en agencies die doelgroepen voor hun digitale campagnes maximaal willen verfijnen. Dit kan nu dankzij de samenwerking tussen Bisnode en Proxistore, die een gesofisticeerde geolocalisatie bannering oplossing hebben ontwikkeld. Uw digitale campagnes: nu naar de juiste doelgroep dankzij consent-based geolocalisatie gecombineerd met een ruime set aan selectiecriteria.

Proxistore biedt digitale oplossingen aan voor targeting en geomarketing. Het partnership met Bisnode laat adverteerders toe de ROI van hun camapgnes te verhogen door een nog slimmere targeting. Dit is mogelijk door de smart geolocalisation data van Proxistore en de Bisnode kwalificatie- en segmentatiemogelijkheden aan elkaar te koppelen.

Bij Bisnode Belgium kan je kiezen uit een ruime set aan selectiecriteria. Adverteerders kunnen bijvoorbeeld hun selectie verfijnen met geolocation data op buurtniveau en bijkomende parameters zoals aankoopintenties (woning, auto, …) of bepaalde sleutelmomenten (renovatie, vakantie, ...). Uiteraard kan je ook kiezen voor een meer klassieke benadering via parameters zoals sociale klasse, urbanisatiegraad of het bezit van huisdieren.

Hoe werkt het? Twee voorbeelden van een slimme doelgroep bepaling

Echte multi-channelling wordt mogelijk. Veronderstel dat je een promotionele mail stuurde die geopend werd door 15 % van de doelgroep, waarvan nadien 10 % doorklikte.  Bisnode kan het profiel analyseren van deze clickers om nadien een gelijkaardig profiel terug te vinden in de rest van België. De buurten waar zich de grootste concentraties aan reactieve prospects bevinden, kunnen nadien met een banner geretarget worden via de Proxistore geolocalised display tool. 

Smarter Shopper targeting. Als je een winkelketen hebt kan je via een enquête bepalen welk type klant  je winkel bezoekt, en uit welk type buurt hij of zij afkomstig is. Zo kan je vaststellen dat bepaalde verkooppunten intensief worden bezocht vanuit aangrenzende regio’s of net niet. Als een bepaald gebied opvallend lager scoort, kan je dit nadien met een specifiek aanbod gaan benaderen vanuit het dichtstbijzijnde winkelpunt met banners op maat. 

Click to comment
Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter

To Top