Universem blijft groeien

Sinds het begin van het jaar hebben veel klanten van jaar en dag de samenwerking met Universem vernieuwd en hebben ook nieuwe adverteerders besloten de handen in elkaar te slaan met dit consultancybureau voor digitale marketing. Universem heeft vestigingen in het Parc Créalys (Gembloux), in Brussel en sinds één jaar in Parijs en heeft net een nieuwe samenwerking opgezet met Beobank, Cameleon, Cowboy, Bringme, Mega en Bellerose.

post-image-3

Universem nam in het eerste semester een vliegende start. Het bedrijf verstevigt zo opnieuw zijn positie in de financiële sector met de komst van Beobank, die ze binnenhaalden na een pitch die ze wonnen van andere mediabureaus om de bank te ondersteunen in Analytics (Tag Management, Web Analytics, Analytics Dashboard).

De retailsector krijgt er met Bellerose en Cameleon (Famouse Clothes) ook twee nieuwe referenties bij.

Bij de start-ups zet Universem al zijn knowhow in om Bringme in goede banen te leiden, een intelligente oplossing om persoonlijke en professionele logistieke activiteiten te automatiseren zoals post, pakketten, bestellingen, enz. Ook Cowboy wordt ondersteund, de elektrische fiets die de oprichters van Take Eat Easy lanceerden.

Tot slot werkt Universem ook aan de digitale klantenwervingsstrategie van de duurzaam goedkopere energieleverancier Mega, en dit door al zijn expertise te bundelen.

Om deze groei te ondersteunen en in te spelen op de noden van zijn klanten werft Universem momenteel zes nieuwe talenten aan.

Back to top button
Close
Close