Nieuwe partnership DocShifter-eSA

In de afgelopen jaren heeft de Life Sciences-industrie hun gereguleerde activiteiten van papier naar digitaal omgezet. Tijdens deze shift worden ze geconfronteerd met enorme uitdagingen om te voldoen aan de steeds complexer wordende regelgeving gezien de volledige elektronische eCTD en andere elektronische formaten nu bijna door iedereen wordt toegepast.

post-image-3

In het licht van deze verschuiving, zijn we erg blij om onze samenwerking met eSA in Japan aan te kondigen.

eSA werd in 2010 opgericht door Kosuke Omoda, om zo de leverancier van totaaloplossingen rond regulerende informatietechnologieën (voornamelijk gericht op elektronische inzendingen) en aanverwante diensten te worden in Japan en Azië.

Kosuke Omoda, President bij eSA over het partnerschap met DocShifter : "Omdat we in Japan in het midden van een paradigmaverschuiving van analoog naar digitaal zitten, ben ik al jaren op zoek naar de juiste oplossing om dit te ondersteunen. In DocShifter hebben we een bedrijf gevonden met oplossingen die door organisaties van elke omvang zijn geselecteerd vanwege hun reactievermogen, kosteneffectiviteit, toonaangevende prestaties en unieke mogelijkhedendie boven de concurrentie uitstijgen. Ik ben zeer verheugd om een full-service partnership aan te gaan met DocShifter in Japan, waar onze complexe documentatievereisten kunnen profiteren van de snelheid en eenvoud van hun transformatieplatform, terwijl de drive van de industrie ondersteund wordt om meer te bereiken met minder middelen."

Paul Ireland, VP van Life Sciences bij DocShifter heeft nauw samengewerkt met de heer Kosuke Omoda en zijn team en heeft een ervaren en hooggekwalificeerde organisatie ontdekt. Hij is ervan overtuigd dat Japanse klanten enorm zullen profiteren van de expertise die eSA in het Life Sciences-domein te bieden heeft.

Geert Van Peteghem, CEO van DocShifter, stelt:"We zijn ervan overtuigd dat de vaardigheden van eSA, in combinatie met de kracht van DocShifter, Japanse bedrijven kunnen helpen op hun weg naar digitale transformatie. Dicht bij onze klanten staan, met de juiste competenties is een essentieel onderdeel van onze strategie en dankzij eSA kunnenwe de Japanse markt nu nog beter van dienst zijn dan voorheen."

Back to top button
Close
Close