Dochterbedrijven Moxy gaan verder als MoxyOne

Videomarketingbureau Foxy en grafisch bureau Fi-nesse Brands & Graphics gaan vanaf vandaag verder onder de naam MoxyOne. Beide bedrijven werden een paar jaar geleden opgericht door Stefaan Gryson van postproductiebedrijf Moxy en zijn vrouw Ingeborg Vanrumbeke. De nieuwe naam is de eerste stap naar een full service communicatiebureau voor kmo’s.

post-image-3

Doorheen de jaren zijn onze diensten serieus uitgebreid. Foxy is begonnen als animatiecel van Moxy, maar uiteindelijk begonnen we ook corporate video’s, aftermovies en trailers voor events te maken. Het was niet altijd even duidelijk voor onze klanten waarmee we hen konden helpen”, vertelt Ingeborg Vanrumbeke. 

Met MoxyOne bundelt het Brusselse communicatiebureau nu alle talenten van beide bedrijven onder één dak. Met vier grote afdelingen: graphic design, webdevelopment, video- en contentmarketing én social media.

Moxy als postproductiebedrijf blijft apart bestaan. Montage, colorgrading en motion design blijft onze hoofdbezigheid. Maar natuurlijk gaan we onze talenten ook inzetten in het video- en contentmarketingdeel van MoxyOne”, benadrukt Stefaan Gryson. 

Moxy is geen onbekende in de reclamewereld. Als postproductiebedrijf zijn ze al meer dan tien jaar een gevestigde waarde. Op hun conto staan reclamespots voor De Lijn, VOO, Jupiler en Samsung. Ook Joost Van Kerckhove, algemeen beschouwd als de beste colorgrader van ons land, versterkt al jaren de rangen van Moxy. 

Back to top button
Close
Close