Afspraak op de Data & Marketing Automation Summit op 23 november eerstkomend!

Digimedia en Python Predictions verwelkomen u graag op 23 november eerstkomend op de Data & Marketing Automation Summit, om er te ontdekken welke mogelijkheden het gebruik van data en marketing automation bieden. Tijdens een namiddag in The Hotel worden u de beste casestudies van de markt voorgesteld.

post-image-3

Op het programma van die 23e november staan een twintigtal sessies gegeven door experts, adverteerders en agentschappen, van o.a. Proximus, Raak, Carrefour, Dallas Antwerpen, Lunch Garden!

Vandaag kunnen bedrijven het gedrag en de behoeften van doelgroepen gemakkelijker en sneller evalueren en het effectieve resultaat bepalen van hun acties, dankzij steeds performanter wordende tools.

Het doel van de Data & Marketing Automation Summit? U helpen om deze tools beter te begrijpen, tot een efficiënter beheer van de data van uw bedrijf te komen en een echte data-driven benadering toe te passen.

Stefan Venken (Vente-Exclusive), Sabine Vanderveken (Lunch Garden) en David Kestermans (Carrefour) e.a. zullen hun strategieën met u delen, tips en case studies, en dat in het prestigieuze kader van The Hotel. De verschillende interventies zullen uiteraard afgewisseld worden met networking breaks waarin u met de sprekers van gedachten kunt wisselen.

Wil u de volledige lijst met sprekers ontdekken en de thema`s die zij behandelen, komt dan langs op de website van Data & Marketing Automation Summit. Boek nu reeds uw plaats en geniet van de early-bird korting: Bring a guest for free!

Hebt u vragen over de organisatie van de Summit? Aarzel niet om Fanny Leplat te contacteren.

Back to top button
Close
Close