Social Media Summit: Golden Tips for your campaigns

Op de Social Media Summit op 14 december eerstkomend zullen verschillende winnaars van de IAB Mixx Awards 2018 aanwezig zijn om het geheim van hun winnende campagnes met u te delen!

post-image-3

Weerzien op 14 december eerstkomend
Deze conferentie, vlak voor de feestdagen, belooft uitzonderlijk te zijn: u zal immers die namiddag kunnen kiezen uit een twintigtal sessies, die alle thema`s, problemen en toekomstige trends voor 2019 dekken op het gebied van social media. Een namiddag om geïnspireerd te worden, te ontdekken en best practices uit te wisselen.

Waarom de `Golden Tips`?
Enkele weken geleden had de 11e editie plaats van de IAB Mixx Awards 2018. Van de 133 bestudeerde campagnes, ingedeeld in 4 categorieën (Digital Communications, Innovation, Media en Interface), hebben de 4 jury`s er 24 bekroond: 8 Golden Awards, 9 Silver en 7 Bronze. En verschillende winnaars zullen op de Social Media Summit aanwezig zijn om de geheimen van hun winnende campagnes te delen!

Zo zal Innie Tran de details uit de doeken doen van de campagne Special Olympics - Dare to sponsor, die gevoerd werd door LDV United en in oktober bekroond werd met een Gold Mixx Awards in de categorie Best Multi-Channel Campaign.

Kasper Janssens en Arjen Tarras, resp. Copywriter en Art Director bij Wunderman, zullen zich buigen over de Innocent Childporn campagne, bekroond met een Gold Mixx Awards in de categorie Best Awareness Campaign.

Twee networking pauzes en een closing drink bieden de gelegenheid om effficiënt ontspannen te netwerken in een prestigieus kader, hartje Brussel.

Wil u meer informatie? Ontdek hier het volledige programma en geniet van het aanbod 1 plaats kopen, 1 plaats gratis.
 

Back to top button
Close
Close