Python Predictions sponsor Data & Marketing Automation Summit van 23 november

Op 23 november eerstkomend maakt Digimedia met u afspraak in The Hotel, voor de eerste editie van Data & Marketing Automation Summit, het evenement dat professionals wil helpen om te anticiperen op de nieuwste trends op het gebied van big data en marketing automation. Wij zijn verheugd om het bedrijf Python Predictions, de Brusselse specialist in data science projecten, tot de sponsors van het evenement te mogen rekenen.

post-image-3

Python Predictions, een belangrijke speler van de Belgische digitale sector, zal voor het eerst zijn stempel op het evenement drukken en bevestigt zijn aanwezigheid.

Tijdens de summit van 23 november, die gewijd is aan data en marketing automation, zal Jan Muermans, Analytics Consultant bij Python Preditions, om 14u een conferentie geven met als titel "ENECO PREDICTION CASE: FROM A NEEDS-BASED SEGMENTAION TO CUSTOMER RELEVANCY".

Samen met Roel Verdickt, Strategics Insight Leader bij de specialist in productie van groene energie Eneco, zal Jan Muermans vertellen over het traject dat Eneco afgelegd heeft om zijn klanten meer relevantie te brengen. Het is een praktische getuigenis, die een licht werpt op de manier waarop gegevens van een onderzoek gebruikt kunnen worden om de (individuele) noden van de klanten te voorspellen.

Wenst u meer te weten over Jan Muermans en zijn presentatie, over de andere sponsors, het volledige programma of het twintigtal  sprekers die op 23 november aanwezig zijn in The Hotel? Snel dan naar  de site van Data & Marketing Automation Summit. En om u in te schrijven is het  hier te doen.

Wil u meer informatie over deze summit? Aarzel niet om Fanny Leplat te contacteren.

 

Back to top button
Close
Close