Succes voor de 1e Data & Marketing Automation Summit

Er waren heel wat deelnemers verleden vrijdag voor de 24 conferenties, die georganiseerd waren rond de thema`s data & marketing automation. 250 professionals waren uit alle hoeken van het land gekomen  om de nieuwste trends van de markt te volgen, hun knowhow te delen en te genieten van  het plezier van networking.

post-image-3

Meer dan 200 deelnemers hadden vrijdag 23 december verzameling geblazen op de 26e verdieping van The Hotel in Brussel, om er de nieuwste trends op het gebied van marketing automation en data analytics te volgen.

En er was absoluut voor elk wat wils, want in de twee grote conferentiezalen van het prestigieuze Brussels hotel werden er heel wat thema`s aangesneden door de experts van Carrefour, Proximus, Rise & Shine, Lunch Garden, Densu Aegis Network e.a..

De namiddag, gesponsord door Appnexus en Python Predictions, maakte een vliegende start met de keynote van Tim Karpisek van Raak: "The 4 Most Common Mistakes in Marketing Automation And How To Avoid Them".

De 14 presentaties werden uiteraard afgewisseld met `networking breaks`, twee momenten om te ontspannen, waarvan de deelnemers dankbaar gebruik maakten voor constructieve en intense uitwisselingen bij een goed kopje koffie en versnaperingen.

Wij make alvast afspraak met u op 14 december, voor de laatste Summit van het jaar. Die zal gewijd zijn aan sociale media, en zal hopelijk van even hoge kwaliteit zijn zodat u op de hoogte blijft van de laatste trends in digitale marketing.

Foto` van het evenement vindt u op de Instagram account van Digimedia.

Back to top button
Close
Close