Ogilvy Social.Lab trekt nieuwe `strategische` talenten aan.

Het creatieve, naar social georiënteerde agentschap versterkt zijn strategisch team met de komst van Alex Hardouin, Emmanuel van den Brûle en Catherine Sackville-Scott.

post-image-3

Emmanuel van den Brûle werd aangeworven als Junior Strategic Planner, terwijl Catherine Sackville-Scott nu de rol van Strategic Planner op zich neemt. Wat Alex Hardouin betreft, die vervoegt het team als Senior Strategist voor verschillende lokale en internationale klanten.

Alex Hardouin begon zijn loopbaan 8 jaar geleden bij Hopscotch Paris, waar hij werkte voor klanten als Microsoft en Grey Goose. In 2014 kwam hij bij J. Walter Thompson Paris, en hij beheerde er tal van plaatselijke en wereldwijde projecten voor bekende klanten zoals Nestlé of Bayer. In 2017 ging hij naar het agentschap Isobar Paris om de strategieën voor CRM, content en gebruikservaring uit te diepen. Bij Ogilvy Social.Lab heeft hij nu de functie van Senior Strategist voor diverse nationale en internationale klanten.

Emmanuel van den Brûle van zijn kant, die voorheen stagiair was bij Ogilvy Social.Lab, werkt voortaan als Junior Strategic Planner voor plaatselijke en internationale klanten. Emmanuel heeft een passie voor de natuur en houdt ervan om de schoonheid ervan in beeld vast te leggen.

Catherine Sackville-Scott tot slot vervoegt het strategisch team als Strategic Planner. Zij werkte gedurende 8 jaar bij verschillende digitale agentschappen in Cape Town.  Zij specialiseerde zich in de wereld van social media bij Quirk, en leidt er het Content Marketing team, vooraleer het team van Digitas Liquorice te vervoegen als verantwoordelijke voor sociale media voor verschillende merken consumptieproducten en alcoholische dranken zoals Unilever, Distell en Pioneer Foods. In 2017 vervoegde zij Ogilvy in Cape Town, waarna zij naar het agentschap in Brussel overstapte.

Back to top button
Close
Close