Propaganda neemt meerderheidsparticipatie in ‘Content Makers’

Propaganda nv, het grootste onafhankelijke content marketing agency in België, neemt een actieve meerderheidsparticipatie in ‘Content Makers’ een content marketing en sociale media specialist voor KMO’s. Samen hebben ze de ambitie om de Belgische KMO markt de komende jaren echt kennis te laten maken met de kracht van straffe digitale content.

post-image-3

Michel Libens, CEO en managing partner (samen met Gerrit Tulkens) van Propaganda nv, licht toe: “Door deze samenwerking zullen we de groei van Content Makers kunnen versterken en versnellen. Het is onze ambitie om Content Makers uit te bouwen tot het strafste en grootste content marketingbureau voor KMO’s. Onze 25-jarige ervaring als pioniers in content marketing strategie voor grotere en internationalere bedrijven en adverteerders zal hierbij goed van pas komen. Daarnaast zullen we het management ook bijstaan in het runnen van dit mooie groeibedrijf. Wij geloven dat we met een apart merk en een gespecialiseerd team het meest succesvol gaan kunnen zijn op de Belgische KMO-markt. De typische dynamiek van een dedicated polyvalent lean team zullen we hier voluit uitspelen.

Content Makers-zaakvoerder Maarten Rottiers: “De afgelopen jaren hebben we met Content Makers pionierswerk verricht. De typische pusherige reclame is bij KMO’s nog steeds populair, maar online, en bij uitstek op sociale media, werkt dit contraproductief. Door het succes van de sociale media en video content en de voorbeeldfunctie van grote merken, is de KMO-markt steeds rijper voor een specifieke content marketing aanpak, een verfijnde pull-strategie met inhoudelijk sterke en overtuigende content. Met de ondersteuning van Propaganda kunnen we nu met Content Makers een versnelling hoger schakelen. Ik ben dan ook erg blij met het geloof van Michel en Gerrit in Content Makers. We hebben de afgelopen maanden samen achter de schermen hard gewerkt aan een ambitieus meerjarenplan.

Content Makers zaakvoerder Maarten Rottiers begeleidt al 10 jaar kmo’s en richtte Content Makers op in 2017. Hij blijft als zaakvoerder de dagelijkse leiding op zich nemen. Samen met Michel Libens en Gerrit Tulkens, de aandeelhouders van Propaganda, zal hij de strategische lijnen van Content Makers uitzetten. Michel Libens, CEO van Propaganda, wordt voorzitter van de Raad van Bestuur.

Content Makers brengt content marketing op KMO-maat. “We zijn sterk in creatieve en inhoudelijke online storytelling met een strategische onderbouw, om zo de gewenste commerciële en communicatiedoelen van onze klanten te realiseren”, vervolgt zaakvoerder Maarten Rottiers. “Door mijn vroegere ervaring als tv-maker bij de VRT zijn we ook heel erg sterk in het maken van sociale media video’s, dé trend van het moment. En dit allemaal op maat van een KMO-marketingbudget.

Back to top button
Close
Close