Digital Pharma Summit: ontdek de presentatie van Adagio

D-3 voor de Digital Pharma Summit! Het evenement zal nu vrijdag Céderic Penny verwelkomen, Digital Business Consultant bij Adagio.

post-image-3

Hoe kan een farmaceutisch bedrijf zich in de wereld van vandaag ervan verzekeren dat de afdelingen marketing, sales en medische diensten (MMS) hun potentieel maximaal benutten? Hoe zorgen voor een transparante samenwerking tussen deze verschillende afdelingen en profiteren van de respectieve activiteiten van elke afdeling om individuele doelstellingen te bereiken? Wat zijn de best practices en hoe kan de technologie een centrale rol spelen bij de realisatie van die doelstelling?

Tijdens deze conferentie op de Digital Pharma Summit zal u ontdekken hoe de bedrijven de silo`s van deze afdelingen kunnen opentrekken, door gebruik te maken van digitale platformen. Leren hoe de nieuwe technologieën de MMS-rollen omvormen tot bedenkers van de klantervaring. U zal begrijpen waarom en hoe de rol van de commerciële vertegenwoordigers voortdurend belangrijker wordt in het multichannel domein, in tegenstelling tot alle huidige trends in de industrie. Het gaat om een belangrijke evolutie waarop de verantwoordelijken voor sales, marketing en medical zich kunnen en moeten voorbereiden.

Met zijn ervaring als Digital Business Consultant in de farmaceutische industrie en communicatiediensten leidt Céderic de digitale transformatie en de extreme klantgerichtheid voor de klanten van Adagio, een bedrijf gespecialiseerd in het op data gebaseerd creëren van klantervaringen.

De Digital Pharma Summit duurt 3 dagen en heeft als thema de uitdagingen van de communicatie bij de farmaceutische bedrijven.

Het is nog niet te laat om zich in te schrijven voor het evenement. Snel naar https://www.digimedia.be/pharma/index?1 om het programma van de dag te ontdekken. Wenst u bijkomende informatie? Richt u tot Fanny Leplat (fanny@digimedia.be ).

Back to top button
Close
Close