Afspraak op 6 juni voor SpotX State of the Industry

Op aanstaande donderdag 6 juni organiseert SpotX alweer de tweede editie van State of the Industry op een prachtige en bijzondere locatie in Brussel.

post-image-3

State of the Industry is een jaarlijks terugkerend evenement waar vakgenoten uit de online video mediaketen samenkomen om de belangrijkste digital-advertisingtrends te bespreken. Daarnaast komen er programmatic video cases aan bod en heeft men voldoende tijd om van gedachten te wisselen met peers en hun zakelijke netwerk te versterken.

Onder begeleiding van moderator en stand-up comedian Marnick Vandebroek belooft het ook dit jaar een prachtige én vooral leuke editie te worden waarbij Managing Director Marco Ruivenkamp (SpotX) samen met Didier Lefevre (RTL België) het event zullen openen. En waar deze fantastische keynote-sprekers hun strategische visie en ervaringen over de online video advertising industrie, en dan met name over Total Video, Total Collaboration, zullen gaan delen:

  • Koen van Rhijn (CEO, Pebble Media)

  • Sofie Rutgeerts (Sr. Digital & Innovation Analyst, SBS)

  • Tim Sewell (CEO, Yospace Technologies)

  • Nicolas Elshout (Lead Programmatic Media Buying, TUI)

  • Eric van der Haegen (Chief Revenue Officer, Root)

Aanmelden

Het event is gratis deel te nemen voor iedereen die werkzaam is in de online video (advertentie) industrie. Gezien de intieme setting van de locatie zijn er een beperkt aantal stoelen beschikbaar. Tickets worden daarom op basis van first come, first serve toegewezen. Meld u hier aan of bezoek de website voor meer info over de sprekers, het programma of de locatie.

Total Video, Total Collaboration

Naarmate traditionele tv-budgetten beginnen te verschuiven naar TV Everywhere en adverteerders steeds meer behoefte hebben om één-op-één in plaats van één-op-veel te targeten, komen kanalen zoals OTT steeds meer op. Om echter optimaal te kunnen profiteren van OTT is het belangrijk dat het een onderdeel is van een holistische videostrategie (ook wel bekend als een Total Video-strategie).

Op het event wordt daarom stilgestaan bij de vraag hoe de digital advertising industrie op het punt van Total Video, Total Collaboration is gekomen. De meest recente ontwikkelingen rondom Total Video (en met name OTT) komen aan bod. Maar ook vragen als hoe publishers baat hebben bij een stevige Total Video-strategie in dit snel veranderende landschap. Of ‘Total Video, Total Collaboration’ het antwoord is op What’s next in the TV ecosystem? Welke (holistische) strategie de grootste kans van slagen heeft en welke trends men herkent in het bij elkaar brengen van vraag en aanbod. Samenwerking aan zowel de aanbod- als vraagzijde van de markt is hierin belangrijk, maar hoe kan dit het best worden opgepakt? En met name wat is er nodig is om samen een sterk(er) front in Total Video te vormen tegenover internationale partijen? Na de geweldige keynotes wordt het programma afgesloten met een expertpanel en zullen de leden van het expertpanel hun meningen over de besproken thema’s delen met het publiek.

Over State of the Industry

Op State of the Industry worden de laatste trends, innovaties en uitdagingen van de (programmatic) video industrie besproken. Het is een jaarlijks terugkerend evenement dat dient als kennisplatform voor vakgenoten uit de (adverteerders, mediabureaus en publishers/broadcasters) uit de onlineadvertentie-industrie. In een halve dag worden bezoekers door (internationale) experts geïnspireerd over de laatste ontwikkelingen in de industrie.

 

Back to top button
Close
Close