Connect with us
woman-sunglasses

Market news

Hungry Minds wint aan terrein in Brussel

Hungry Minds wint aan terrein in Brussel

Het agentschap, reeds verantwoordelijk voor klanten als Edenred, Fédération Wallonie-Bruxelles of de Kanselarij van de Eerste Minister breidt zijn brusselse activiteiten uit.

Slechts 10 maanden na de opening van zijn antenne in Pepibru (Anderlecht), kreeg het agenschap een aantal nieuwe uitagingen, waaronder de komst van Visit.Brussels, Ligues des Familles en NewB in zijn klantenportefeuille.

Om de verovering van de nationale markt te ondersteunen, werd het team van Stéphane Henry – Head of Business & Partner – versterkt met een nederlandstalige Account Executive. Anaïs Van Der Heyden heeft een Bachelor in Communicatiemanagement gevolgd aan de Erasmushogeschool Brussel. Anaïs was eerder verantwoordelijk voor Content Social Media bij Carrières du Hainaut.

Click to comment
Beelance Forum Digital Summer School

NEWSLETTER

Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,…

Voorbeeld Newsletter

Vacatures

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter

To Top