Edenred Media stelt zijn inventaris open voor Programmatic Advertising!

Edenred Media heeft zijn inventaris opengesteld voor Programmatic Advertising met behulp van Google Ad Exchange.

post-image-3

Nu de vraag van de advertentiemarkt toeneemt, heeft Edenred Media zijn inventaris opengesteld voor Programmatic Advertising met behulp van Google Ad Exchange. Deze technologie wint aan populariteit, want je kunt hiermee het aankoop- en beheerproces van een advertentieruimte realtime op de verschillende kanalen automatiseren. Adverteerders bereiken zo meer dan ooit het juiste publiek met de juiste boodschap op het juiste moment!

De Programmatic Buying-markt zit in de lift in België. Dat blijkt ook uit de cijfersvan de recentste studie ‘BAM Matrix Survey 2018’: 40% van het advertentiebudget van de Belgische adverteerders gaat momenteel naar digitale media en 54% van de transacties gebeurt in het kader van Programmatic Advertising.

Marek Decampo, Team Leader bij Edenred Media, verklaart : “Deze nieuwe oplossing bij Edenred Media biedt adverteerders nóg meer mogelijkheden. De touchpoints voor Programmatic Buying zijn momenteel Myedenred.be en de specialepromotiepagina voor de gebruikers van Edenred. Binnenkort komen hier nog extra kanalen bij.

Back to top button
Close
Close