Hello Fresh op de Programmatic Advertising Summit

Op 17 juni heeft de Programmatic Advertising Summit plaats. Ontdek in dit artikel de sprekers, de thema`s en de modaliteiten van dit evenement.

post-image-3

Adverteren is steeds meer digitaal, maar vooral steeds meer automatisch. Kopers en verkopers van online ruimten werken voortaan massaal met programmatic aankoopplatformen, dat wil zeggen dat ze in real time geveild worden.

Wil u belangrijke programmatic advertising spelers aan het woord horen? De namiddag van 17 juni zit boordevol conferenties met 9 sprekers, die graag hun kennis met u delen: experts van Google, Bayer, Proximus, TUI en Pernod Richard zullen op de afspraak zijn.

Dankzij live streaming en in samenwerking met Yieldbird, Outbrain en Mediascale zullen de deelnemers die zich al ingeschreven hebben op het evenement, onder andere de conferentie kunnen volgen van Tushar Kalra, Head of Display and Programmatic Marketing bij Hello Fresh. Zij heeft het over "AI IN SHAPING THE CONSUMER EXPERIENCE", en zal zich focussen op de grondbeginselen om de performantie van machine learning te verbeteren. Zij zal uitleggen hoe deze technologie gebruikt wordt in de programmatic wereld - met real time voorbeelden van hoe u de gedragingen van uw klant kunt voorspellen - en hoe AI te gebruiken op uw marketingafdeling.

Hier kan u de details van haar presentatie ontdekken, evenals die van de andere sprekers. Wacht niet langer om uw plaats te reserveren.

Back to top button
Close
Close