Cap 48 en Be Connect, samen op weg naar een inclusievere samenleving

CAP 48 werd omwille van COVID-19 geconfronteerd met de onmogelijkheid om de meeste van de gebruikelijke acties uit te voeren. Zij besloten daarom om voor een digital first-strategie te gaan en kozen Be Connect om hen bij dit proces te begeleiden.

post-image-3

Het inzamelen van donaties is een enorme uitdaging, en deze is nog groter in deze tijden waarin ieders levensstijl onder druk staat en iedereen zijn of haar prioriteiten moet heroverwegen. De behoefte aan donaties is er helaas niet minder op geworden en daarom is het voor een organisatie als CAP 48 van essentieel belang om het publiek te blijven bereiken, te informeren en bewust te maken van het belang van deze kwestie … en donaties te blijven inzamelen. In deze optiek werd het agentschap Be Connect gekozen om een gedurfde en impactvolle digitale strategie te definiëren en op te zetten, om zo digitaal te transformeren als een vector van bewustzijn en als een generator van donaties.

"Onze prioriteit is om CAP 48 te helpen hun doelen te bereiken en om door te gaan door gebruik te maken van de kracht van sociale netwerken", legt Sabrina BULTEAU, CEO en medeoprichtster van Be Connect uit. "Het doel van CAP 48 ligt ons bij Be Connect na aan het hart en het was voor ons belangrijk om bij te kunnen dragen aan dit mooie project".

"In dit specifieke jaar hebben we onszelf bij CAP48 opnieuw moeten uitvinden om onze bewustzijnsboodschappen over te brengen en om te zorgen voor fondsenwerving die meer dan ooit noodzakelijk is voor de verenigingen. De ondersteuning van Be Connect stelde ons in staat om een digitale strategie te definiëren die essentieel is voor het vervullen van onze missies", besluit Anne-Laure Macq, Com & Events Manager bij CAP 48.


Be Connect kan worden gekwalificeerd als een digitaal communicatiebureau, maar vandaag de dag is alles digitaal. Be Connect is daarom een communicatiebureau. Het agentschap bestaat uit een team van zo'n twintig experts op het gebied van online reclame, content, performance marketing en strategie en maakt nu deel uit van de Intracto groep, de grootste digitale groep van België.
Back to top button
Close
Close