Volledige reorganisatie bij de digitale betaalspecialist CCV

De koploper in elektronische betaalterminals heeft een grote reorganisatie doorgevoerd: de Belgische en Nederlandse entiteiten worden nu geïntegreerd in een nieuwe Benelux-structuur. De fusie, die vanaf 1 januari effectief werd, heeft als officieel doel de KMO-markt in België en Nederland beter te bedienen. Dimitri Beck, CEO van CCV, verlaat het bedrijf.

post-image-3

De Nederlandse en Belgische afdelingen van CCV, kampioen in elektrische betalingen, zijn vanaf 1 januari 2021 samengevoegd. Zij werden geïntegreerd in een nieuwe Benelux-structuur, een fusie die volgens Enny van der Velden, voorzitter van de raad van beheer van de CCV-groep, moet toelaten om de "KMO-markt beter te bedienen". Maar vooral om het nodige gewicht te geven aan de nieuwe entiteit, om een leadership na te streven in een marktsegment waar er steeds meer concurrenten opdagen.

Door zijn krachten in België en Nederland te combineren en te rationaliseren wil het bedrijf de kwaliteit van zijn betaaldiensten bij de KMO verbeteren. "Met de geïntegreerde structuur zullen onze klanten kunnen genieten van een betere efficiency en een bredere toegang tot omnichannel betaaloplossingen, iets wat tijdens de pandemie levensbelangrijk werd", aldus Enny van de Velden, voorzitter van de beheerraad van CCV groep.

De nieuwe gestroomlijnde organisatie van CCV Benelux zal volgens het bedrijf "helemaal afgestemd zijn op de innovaties die op grote schaal doorgevoerd werden binnen de groep".

Het directe gevolg van deze fusie is dat Dimitri Beck uittreedt uit de directie van CCV Belgium, nadat hij daar bijna 20 jaar gewerkt heeft. Hij wordt CEO van een Belgisch bedrijf gespecialiseerd in boekhouding. De naam van de nieuwe CEO van CCV voor de Benelux zal binnenkort aangekondigd worden.

Het bedrijf wijst er echter op dat de integratie van CCV Belgium geen enkele weerslag zal hebben op de tewerkstelling in Ieper, Kortrijk en Hasselt.

 

Back to top button
Close
Close