Arpeggio viert de eerste dag van haar volgende 25 jaar met rebranding

Communicatiebureau Arpeggio viert op 2 april 2021 de eerste dag van haar volgende 25 jaar. “Natuurlijk vieren we dat met taart, maar vooral met een volledige rebranding van ons agentschap,” zegt managing partner Maxime Paquet. “Vandaag is the first day of our next 25 years.”

post-image-3

“Onze eerste klant 25 jaar geleden was BMW. Door de jaren heen hebben we een bijzonder sterke relatie met hen opgebouwd, maar onze klantenportefeuille groeide intussen ook. We zijn nu voornamelijk actief in België, Luxemburg, Nederland en Frankrijk voor klanten zoals BMW, MINI, BMW Motorrad, Belfius, Vanden Borre Kitchen, Entremont en Jordan. Ook in Duitsland, Japan, Nieuw-Zeeland en Australië realiseren wij projecten voor onze klant BMW. Maar Arpeggio is, net als op onze eerste dag, nog steeds een volledig Belgisch én 100% onafhankelijk agentschap“ vertelt Maxime Paquet.

“Wij zijn echte solutionproviders voor onze klanten,” zegt managing partner Ben Deglinne. “Van strategie op maat tot finale uitvoering, voor elke opdracht bekijken we het volledige plaatje om zo tot de beste oplossing te komen. Dat doen we met een team van 20 communicatiespecialisten. Onze jarenlange expertise is uiteraard een pluspunt, maar ook onze reactiviteit en beschikbaarheid onderscheiden ons.”

“Vooral de laatste 8 jaar realiseerden we een sterke evolutie”, aldus managing partner Martin Deliège. “Daarvoor werden we al twee jaar op rij beloond met een mooie plaats in de Trends Gazellen 2020 & 2021. Digimedia zette ons zelfs op de lijst met de 100 beste Digital Agencies in België. Die positieve trend willen we doorzetten naar de toekomst. Onze rebranding vandaag toont die ambitie. Op naar de volgende 25!” besluit Martin Deliège.

Back to top button
Close
Close