Digizik breidt mediapijler uit

Naast het winnen van de digitale media-aanbestedingen voor RTBF.be, Amplo, Outhere Music (International) en de ULB, versterkt Digizik zijn trading desk met de aanwerving van Valentin Mazzara (ex-Havas Media) als Head of Media, evenals Martin Jamar (Digital Trading Expert) en Jesus Vargas (Digital Project Manager).

post-image-3

De verdere uitbreiding van de mediapijler past volledig in de strategie van het agentschap, waarbij Digizik een volledig geïntegreerde expertise aanbiedt van media, strategie, creatie, productie en talent consultancy. Dit vanuit hun unieke insteek van muziek, lifestyle en entertainment.

“Ik begin vol goesting aan het verder uitbouwen van het media-aanbod van Digizik, en meer bepaald de trading desk. Daarbij zal ik alles inzetten op wat ons uniek maakt: een sterke creatieve visie en een specifieke expertise gericht op cultuur. Een rijker aanbod en nog beter geïntegreerd gaan werken, van media, strategie en creatie tot productie en talent consultancy, dat is waar het om draait.” aldus Valentin Mazzara.

RTBF.be, Amplo, Outhere Music en de ULB vervoegen het rijtje van adverteerders die vertrouwen op Digizik voor hun media: Bonjour Int., Bozar, Google, D-Side, Brussels Major events en verschillende spelers uit de wereld van cultuur en entertainment.

Back to top button
Close
Close