HUNTRS wordt omen.studio

Het Brusselse bureau voor ontwerp en strategische ontwikkeling HUNTRS wordt omgedoopt tot omen.studio. Met deze nieuwe naam en identiteit wil het bureau zijn ambities kracht bijzetten en dichter bij zijn klanten staan.

post-image-3

“Onze projecten en klanten zijn enorm geëvolueerd doorheen de jaren. Het was dus essentieel voor ons om het tempo bij te houden en een nieuwe weg in te slaan om voorop te blijven in ons vakgebied”, zeggen medeoprichters Sam Gubel en Tom Leunen. Om het team van acht medewerkers te versterken, is omen.studio op zoek naar twee nieuwe Brand designers.

‘nomen est omen’, de naam is een voorteken

HUNTRS werd in 2018 gelanceerd door Sam Gubel en Tom Leunen en groeide al snel uit tot een referentiebureau voor branding en webontwikkeling. Vijf jaar later voeren de twee oprichters hun eigen rebrandingproject uit en verfijnen ze hun diensten onder de naam omen.studio. “Vandaag willen we ons zoveel mogelijk concentreren op de activiteiten waarin we echte specialisten zijn, namelijk branding, UX/UI-design en webontwikkeling op maat”, legt Sam Gubel uit. Maar daar houden de diensten van omen.studio niet op: “We kunnen bovendien onze klanten een holistische en complete aanpak bieden, dankzij samenwerkingen met andere gespecialiseerde bureaus, bijvoorbeeld op het gebied van SEO, marketing of copywriting.”

De klantenportefeuille van omen.studio omvat prestigieuze nationale en internationale klanten zoals D'Ieteren, Child Focus, ESAIC (European Society of Anaesthesiology and Intensive Care), UPTR (Union Professionnel du Transport et de la Logistique), Digital Europe, de Koningin Paola Stichting en de Stad Brussel. Om de vele huidige en toekomstige projecten te ondersteunen, is omen.studio op zoek naar twee nieuwe medewerkers, meer bepaald twee ervaren Brand Designers.

Nieuwe kantoren

Om hun ambities en de groei van hun team te ondersteunen, lanceerden Sam Gubel en Tom Leunen in januari 2023 Atelier 15, een boutique coworkingspace in Brussel gevestigd in de voormalige chocoladefabriek van het merk ‘Ruelle’. Die herbergt ook hun eigen kantoren. "Met Atelier15 hebben we het rebrandingproces tot het uiterste gedreven, door zelfs het interieur van ons kantoor te ontwerpen en zo een omgeving te creëren die onze ambities en creativiteit weerspiegelt. Deze nieuwe vestiging biedt niet alleen de mogelijkheid om onze klanten uit te nodigen en nieuwe medewerkers te verwelkomen, maar ook om synergieën te creëren met andere vakgebieden", legt Tom Leunen uit.

Back to top button
Close
Close