"Business as unusual": Teamleader lanceert het nieuwe seizoen van hun Agency Life-podcast

Teamleader lanceert deze week een nieuw seizoen van Agency Life, een reeks podcast over het reilen en zeilen van agencies. Het softwarebedrijf brengt grote namen uit Belgische en Nederlandse digitale en creatieve bureaus samen rond thema’s die leven bij agencies, maar niet altijd luidop worden besproken.

post-image-3
Het nieuwe seizoen heet "Business as unusual". Want: een agency runnen is altijd een uitdaging, maar vandaag is het wellicht nog moeilijker. Agency’s staan namelijk voor grote vraagstukken: moeten ze de wereld redden? Doodt meetbaarheid de creativiteit? Kunnen ze ondernemen in economische malaise? En wat met AI en remote teams? Elke aflevering van Agency Life behandelt 1 vraag, meestal met twee gasten.

Schuiven aan tafel in aflevering 1: Francis Lippens, CEO van het Belgische reclamebureau FamousGrey, en Jos Govaart, Managing Director van het Nederlandse PR-bureau Coopr. Zij hebben het over ondernemen in moeilijke tijden.

Ze bespreken onder andere wat de huidige economische situatie zo uniek maakt, waarom dit een ‘perfect storm’ is voor agencies, en of zij nog willen groeien in dit klimaat. Daarover zijn ze allebei erg duidelijk: groei moet er zijn.

Vooral topline groei vinden Francis en Jos erg belangrijk, met de kanttekening dat er wel wat geëxperimenteerd moet worden. Want “iedereen is zoekende, en klanten weten dat ook.”
In volgende afleveringen komen topics aan bod zoals AI, offshoring, de staat van de agencymarkt, maatschappelijke verantwoordelijkheid en meetbaarheid, met gasten van iO, The Reference, Accenture Song, WeAreBrain, In The Pocket, WeWantMore en vakverenigingen ACC en VIA.
Back to top button
Close
Close