Nieuwe gezichten versterken het L’Oréal team bij Serviceplan Make Benelux  

Bij Serviceplan Make Benelux zijn we verheugd om onze nieuwste teamleden aan boord te verwelkomen. In ons voortdurend streven naar het versterken van onze samenwerking met L’Oréal, brengen onze nieuwe medewerkers frisse perspectieven en een schat aan ervaring met zich mee waar de vier divisies van de L'Oréal groep hun voordeel mee doen.

post-image-3

We stellen ze graag aan u voor: 

Redgie Stalpaert, Dedicated graphic designer en project manager voor L’Oréal Luxe division. 

Redgie behaalde een diploma communicatiemanagement, gevolgd door een studie grafische vormgeving aan de Hogeschool Artevelde. Wanneer hij in 2023 begon als stagiair bij Serviceplan België was Redgie's talent meteen evident, en hij klom al snel op tot grafisch en motion designer. Momenteel worden Redgie's vaardigheden ingezet voor de LPD-merken van L'Oréal, waarbij hij garant staat voor creatieve output van hoge kwaliteit. 

Pascale Lahure, Dedicated graphic designer en project manager voor L’Oréal Dermatological Beauty division. 

Pascale heeft een rijke achtergrond als illustrator en meer dan 20 jaar ervaring in reclamebedrijven, waar ze zich specialiseerde in visuele communicatie voor grote merken. Na een periode als art director voor DI drogisterijen vat Pascale nu bij Serviceplan Make een nieuw avontuur aan voor de dermatologische afdeling van L'Oréal. Pascale hecht veel belang aan helderheid en impact in visuele communicatie en haar expertise sluit perfect aan bij onze visie. 

Hedwich Hornstra: Account Manager voor L’Oréal.  

Met de komst van Hedwich waait er een frisse wind door het team. Hedwich is 24 en heeft Friese roots, maar noemt Amsterdam haar trotse thuis. Met een diploma in commerciële economie met specialisatie in marketing en sales, en een rijke achtergrond in de retail- en evenementenbranche start Hedwich haar avontuur bij Serviceplan als creatief accountmanager. Gedreven door een passie voor account management en klantrelaties staat Hedwich klaar om ons dynamische team te versterken en bij te dragen aan het bereiken van onze gezamenlijke doelen. 

Bij Serviceplan Make zijn we er trots op onze expertise in contentproductie, en onze nieuwe teamleden zijn van cruciaal belang voor onze missie om ongeëvenaarde creatieve assetproductie te leveren. We zijn op een constante missie om ideeën om te zetten in concrete, tastbare concepten en om content te verheffen tot buitengewone ervaringen. 

Serviceplan Make Benelux richt zich op de productie van creatief materiaal. We zetten onze expertise in contentproductie in voor het creëren van uitzonderlijke en betekenisvolle merkervaringen op tal van touchpoints - van print tot digitaal, van film tot sociale media, en van fysiek tot virtueel.  

Back to top button
Close
Close