Nieuwe webprojecten bij Kunstmaan

Kunstmaan wist recent enkele klanten tevreden te stellen met enkele nieuwe projecten. Sony/BMG, Tessenderlo Group, UNICEF België en Unie van Belgische Adverteerders deden allemaal een beroep op de expertise van Kunstmaan.

post-image-3

Voor Sony/BMG werd het splinternieuwe http://www.sonybmg.be/ gelanceerd voor de Benelux. Je vindt er alle nieuws over je favoriete artiest , maar je kan er evengoed Natalia boeken. De site is gebouwd op het CMS platvorm van zusterbedrijf Smarlounge. Tessenderlo Group, wereldleider voor het merendeel van hun producten in de chemische en plastic industrie en implementator Amplexor vroegen Kunstmaan voor de informatiearchitectuur en het design voor de nieuwe Global website http://www.tessenderlo.com.

UNICEF België heeft samen met Kunstmaan zijn eerste grote online tombola georganiseerd om fondsen te verzamelen voor het project "Schools for Africa". Ook http://www.tombola.unicef.be/ werkt op basis van het Smartlounge CMS. Kunstmaan stond ten slotte ook in voor de nieuwe website van de Unie van Belgische Adverteerders (UBA). http://www.ubabelgium.be weerspiegelt volledig de nieuwe UBA strategie, en werd opgebouwd rond de vier sleutelwoorden "vertegenwoordigen, informeren, uitwisselen en ontmoeten", tevens de 4 hoofdrubrieken in de navigatie. Alweer aangedreven door het Smartlounge CMS.

Back to top button
Close
Close