WhitepaperCentral, doeltreffende marketing in crisistijd

Het nieuwe platform WhitepaperCentral laat bedrijven toe hun kennis te delen met professionals uit diverse sectoren. Papers kunnen er gratis gedownload worden en aanbieders kunnen aan lead generation doen. Een concept dat zeer gesmaakt wordt bij bedrijven in deze crisistijd.

post-image-3
Zeer veel ondernemingen zijn er zich van bewust dat ze hun kennis moeten delen met de buitenwereld. Zo kunnen ze zich perfect positioneren als specialist in hun vakgebied.

Toch beperken bedrijven er zich nog te vaak toe hun papers enkel op hun eigen bedrijfssite te plaatsen. Eén centraal platform dat papers uit diverse sectoren beschikbaar stelt aan haar leden, dat is WhitepaperCentral.com. De website wisselt op een snelle en gebruiksvriendelijke manier informatie uit tussen aanbieder en professional. De leads die hieruit gegenereerd worden zorgen voor een snelle evolutie in het sales- en marketingproces.

WhitepaperCentral.com staat sinds vorige maand in beta-versie open voor aanbieders en bezoekers. Zowel Belgische als internationale professionals blijken al vlot de weg te hebben gevonden naar het platform. Veel ondernemingen zien in het concept een perfect alternatief voor de traditionele marketingtoepassingen, zeker in deze crisistijd. De creatie van het concept is het resultaat van de samenwerking tussen Rien van den Bosch, Sven Bally en Ronny Kenens.
Back to top button
Close
Close