Radionomy gaat een bondgenootschap aan met NRJ

NRJ France (33 webradio`s) en Radionomy (2.500 radio`s) slaan de handen ineen om het grootste Franse aanbod aan webradio`s te vormen. Radionomy versterkt hierdoor haar positie op de Franse markt.

post-image-3

Sinds enkele dagen verkoopt NRJ Global (de mediaregie van Groupe NRJ) in Frankrijk een pakket waarmee reclameboodschappen ingelast kunnen worden in de internetradio`s NRJ en Radionomy.

Gilles Bindels, CEO van Radionomy, verklaart over deze bondgenootschap: "Dit akkoord tussen NRJ en Radionomy is een grote stap in onze ontwikkeling. Al een jaar lang hebben wij ontmoetingen met de grootste mediacentra en verschillende agentschappen. Planners en strategen zijn er zich terdege van bewust dat het beluisteren van de radio aan het evolueren is en dat er een nieuw gedrag ontstaat, vooral bij de jongeren. En er is de credibiliteit en de commerciële slagkracht van NRJ op de Franse markt. Door met NRJ samen te gaan, en ons publiek en onze expertise bijeen te brengen, nemen wij ongetwijfeld het voortouw."

Back to top button
Close
Close