Versterking bij Pebble Media

Pebble Media biedt reeds enige tijd oplossingen aan op het gebied van socio-demo, predictive, behavioral en contextual targeting en in het kader van de verdere ontwikkeling van het Data-departement binnen de regie, kondigt Pebble Media de komst aan van Raphael Stuyck als « Data Integration & Technology Specialist ». 


post-image-3

De missie van Raphael zal bestaan uit de integratie van de technologieën die nodig zijn voor de ontwikkeling van producten bestemd voor media-agentschappen, adverteerders en trading desks en dit in samenwerking met het adops- en product-team van Pebble Media.

Pebble Media is er zich van bewust dat data een grote uitdaging betekenen op publicitair en editoriaal vlak en daarom wil de regie haar producten en diensten verder blijven ontwikkelen en uitbreiden om te beantwoorden op de veranderende behoeften van adverteerders en agentschappen. 


Koen Van Rhijn – CEO : « Pebble Media is altijd een voorloper geweest in het gebruik van data met als doel de performantie van de reclame-campagnes te verbeteren. Op dit moment optimaliseren we reeds met succes de campagnes van onze adverteerders en bewijzen we onze toegevoegde waarde met onze know-how en het gebruik van data. De komst van Raphael betekent een echte versterking voor ons data-team en toont onze ambitie om het gebruik van data op ons netwerk te maximaliseren en onze technologieën aan elkaar te koppelen zodat we nog performanter zullen zijn ».

Back to top button
Close
Close