Paul Popelier creative director bij Design is Dead

Paul Popelier is sinds begin oktober de nieuwe creative director van Design is Dead. Hij vervangt er het duo Bouke Zoete en Bart Lommelen.

post-image-3

Paul Popelier startte zijn carrière in de jaren negentig bij het toenmalige LDV om vervolgens als freelancer aan de slag te gaan voor bureaus als Mortierbrigade, Famous, TBWA en Boondoggle. Vier jaar geleden nam hij de creatieve directie van Dallas Antwerp voor zijn rekening om dus nu -na een sabbatical van een half jaar- verantwoordelijk te worden voor de creatieve output van Design is Dead.

Er wacht hem daar meer dan voldoende werk. Het Antwerpse bureau breidde recentelijk zijn klantenportfolio uit met Goed Gevoel en Aquafin en blijft ondertussen aan de slag voor onder meer Auping, Come a casa, Puratos, Jules Destrooper, Ter Beke, Ann Demeulemeester en Haider Ackermann.

Paul Popelier kijkt naar eigen zeggen uit naar zijn nieuwe job. "Design is Dead is een bijzonder sympathiek agentschap met heel getalenteerde mensen. Bovendien spreekt hun digital design heritage mij heel erg aan. En nog een bovendien: het logo van Design is Dead is een boksbeugel. Da's meteen een prima leidraad voor de creatieve standaard."

Back to top button
Close
Close